یادداشتهای ریاضی

هر علم را که کار نبندی چه فایده ست چشم از برای ان بود اخر که بنگری

یادداشتهای ریاضی

هر علم را که کار نبندی چه فایده ست چشم از برای ان بود اخر که بنگری

ریاضی 2

نمونه سوال امتحانی ریاضی دوم دبیرستان

نظرات 4 + ارسال نظر
ازادی 3 دی 1390 ساعت 09:26 ب.ظ

با عرض سلام

واقعا سوال هاش نسبت به سوال هایی که توی کلاس حل کردیم خیلی اسون تره موفق باشید

forouzan 11 دی 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

از سوالات پر مفهوم شما نهایت استفاده را بردم . از شما بسیار سپاسگزار هستم.

هوشمندیان 13 فروردین 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام سال نو مبارک
دلم براتون خیلی تنگ شده.
وبلاگ خوبیه پرمحتوا واسه بچه های کنکوری واقعا خسته نباشین

صداقتیان 15 فروردین 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام سال نو مبارک
دلم خیلی براتون تنگ شده خیلی دلم میخواد ببینمتون.جوابموبدین تاخوشحال بشم لطفا

سلام ، سال نو مبارک

من هم خیلی دلم برایت تنگ شده است.

من فردا مدرسه ام اگه تونستی زنگ تفریح اول بیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد