یادداشتهای ریاضی

هر علم را که کار نبندی چه فایده ست چشم از برای ان بود اخر که بنگری

یادداشتهای ریاضی

هر علم را که کار نبندی چه فایده ست چشم از برای ان بود اخر که بنگری
نظرات 4 + ارسال نظر
عاطفه تسلیمی 21 اردیبهشت 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://eyesasmany.blogfa.com

سلام خانم خوب هستید؟؟؟قرارنبودامروزبا شما کلاس داشته باشیم؟؟؟؟
شنبه امتحان تاریخ داریم زنگ شماولی قراربودجلسه آخرمن امتحان بدم واسه ی میان ترمم حالاچکارکنم؟؟؟
راستی خانم کافی زاده گفت دفترجبرشوچکارکنه؟؟شماتاکی نزدخودتان نگه میدارید؟؟؟

سلام، ممنون نه قرار نبوده پنج شنبه با من کلاس داشته باشید.

نمرات مستمر را رد کرده ام برای پایانی ات زیاد تلاش کن .

دفتر خانم کافی زاده را هم شنبه به دستش می رسانم.

زهرا کریم زاده 24 اردیبهشت 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت سرکارخانم مهرشادان.
روز مادر راوهمچنین روزمعلم را برشما باکمی دیرکرد تبریک میگویمدوستتان میدارم

مرضیه شاملا 6 خرداد 1391 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.marzih122.blogfa.com

سلام حالتون خوبه ..... دلم براتون تنگ شده ..... کلی ازتون....سوال دارم .....مو فق باشید

مرضیه شاملا 6 خرداد 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.marzih122.blogfa.com

سلا م حالتون خوبه ..........ما چه کنیم که دل تنگ شما ییم ...........دیگه برامون کلا س نمی گذارید ................باتشکر ..... جوا ب بدین همیشه سلامت باشید

سلام، ممنون من هم دلم برای شما تنگ شده است ولی متاسفانه شرایطم طوری نیست که بتوانم به مدرسه بیایم و کلاس بگذارم. اگر اشکالی از حسابان داشتی زنگ بزن و بپرس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد